Nog 4 weken..... - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Marlous Gerritsen - WaarBenJij.nu Nog 4 weken..... - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Marlous Gerritsen - WaarBenJij.nu

Nog 4 weken.....

Door: Marlous

Blijf op de hoogte en volg Marlous

02 November 2013 | Ghana, Nkoranza

Nog 4 weken... en dan ga ik vrijwilligerswerk doen in Ghana! Ik kan nu een aantal belangrijke dingen van mijn lijstje afstrepen! Ik heb mijn visum opgehaald! Ik heb een nieuw besturingssysteem op mijn oude laptop laten zetten (Hureka Zevenaar) En ik heb de computerbeeldschermen, snoeren etc. die ik van mijn werk (fysiotherapie Didam) en van Comvio heb gekregen afgegeven bij albert en jeanette zodat het naar Ghana verscheept kan worden! Ook ben ik sinds een week geld in aan het zamelen middels ondestaand berichtje: na 1 week is er al 500 euro ingezameld! Ik vind het zo fijn dat er zo veel mensen mee helpen!! Dank je wel!!



Hallo!

Zoals jullie (waarschijnlijk) wel weten ga ik 3 maanden (dec 2013-mrt 2014) vrijwilligerswerk doen in Ghana! Ik ga hulp bieden aan de Hand in Hand gemeenschap (http://www.operationhandinhand.nl/ ) waar +/- 60 kinderen wonen met een geestelijke en vaak ook meervoudige beperking. Om 7:00 start mijn dag met het al bestaande fysiotherapie uurtje! Daarna zal ik in de ochtend een aantal kinderen (individueel) begeleiden. Denk hierbij aan snoezelen, wandelen en helpen bij specifieke activiteiten. ’s Middags heb ik tijd om te oefenen met kinderen die (individuele) fysiotherapie nodig hebben!

Ik zou graag geld willen inzamelen voor de Hand in Handgemeenschap! Met dit geld zouden we in Ghana oefenmaterialen kunnen aanschaffen of zelfs daar kunnen (laten) maken! Daarnaast zijn er nog vast 100 goede doelen te bedenken waar het geld in de gemeenschap aan uit gegeven zou kunnen worden!

Zou je mij willen helpen? Je mag het geld contant (in een envelop) aan mij geven of overmaken naar mijn rekeningnummer 152148426 met als onderwerp: donatie Ghana.
Wil je weten wat ik uiteindelijk van het geld heb gedaan en hoe ik het in Ghana heb?
Ik ben te volgen op: http://marlousinghana.waarbenjij.nu/

Alvast bedankt!!
Groetjes Marlous Gerritsen



  • 14 November 2013 - 22:47

    Yvonne Van Dijk:

    Marloes ik ga je zeker volgen en wens je goede reis en een super tijd in Ghana,veel succes bij alles wat je gaat ondernemen, liefs yvonne

  • 19 November 2013 - 21:35

    Helmi:

    We zijn ongelooflijk trots op je.Een hele goede reis en we houden veel contact pappa en mamma

  • 19 November 2013 - 21:35

    Helmi:

    We zijn ongelooflijk trots op je.Een hele goede reis en we houden veel contact pappa en mamma

  • 24 November 2013 - 20:44

    Sharon & Jeroen:

    Nog een paar dagen en dan gaat het grote avontuur beginnen! Wij gaan je natuurlijk volgen via deze pagina!! Geniet nog van de laatste dagen thuis samen met Titus en alvast heel veel succes!! Liefs, Jeroen & Sharon

  • 25 November 2013 - 19:02

    Fenna:

    Marlous, een hele goede reis en heel veel succes met alles wat je gaat doen. Respect! We gaan je volgen. Groetjes van De Sweersjes uit Duiven

  • 26 November 2013 - 19:33

    Bertha:

    Hoi lieverd, nog even en dan neem je die grote stap. Ik wens je een hele goeie reis en heel veel plezier en succes daar. Petje af!!! Liefs, Bertha

  • 27 November 2013 - 11:00

    Diny Sweers:

    Lieve Marlous, ik wens je een super reis en volg je totdat je weer terug bent
    Heel veel succes in Ghana . Veel liefs van Oma Sweers

  • 29 November 2013 - 19:43

    Hans En Janny:

    Marlous, een hele goed reis , heel veel succes, geniet ervan. We gaan je zeker volgen!!!
    Liefs en groetjes Hans , Janny , Lois en ILse

  • 30 November 2013 - 13:59

    Riky Rosendaal-Wenting.:

    Lieve Marlous..

    Vanuit Loil ,n goede reis..Super dat je dit vrijwilligerswerk in Ghana gaat doen..
    Pas goed op jezelf..Heel veel succes..

    Lieve Groetjes Riky..


  • 01 December 2013 - 10:52

    Bert En Helmi:

    fijn dat je geland bent lieverd.nu die lange busreis nog..en dan de aankomst...geniet vd kleuren en geuren en de mensen.

  • 01 December 2013 - 13:54

    Yvonne:

    begrijp dat je aan de laatste km. toe bent
    succes nog en veel plezier
    groetjes

  • 01 December 2013 - 22:22

    Mieke Berndsen Sweers:

    Ha die Marlous, aan de berichtjes te zien ben je al geland in Ghana.
    Heel veel succes met je werk daar! Af en toe zelf ook snoezelen hoor, dat heb je wel verdient!
    Enne de groeten aan je Titus, die kanjer support je thuis!
    Doei doei Mieke en de mannen

  • 02 December 2013 - 10:38

    Diny Sweers:

    Lieve Marlous, Fijn dat je bent aangekomen. Ik ben benieuwd naar je eerste reisverslag. Veel liefs van Oma.

  • 02 December 2013 - 10:40

    Danielle Tilleman:

    Ik sluit me bij oma aan! Xx en groetjes uit Loo

  • 02 December 2013 - 19:06

    Thea Booltink:

    Hoi Marlous, ik wens je heel veel succes met alles en ik lees net dat je goed bent aan gekomen. Ik ga je volgen en ben benieuwd naar je eerste reis verslag.
    Groetjes Thea Booltink uit Didam

  • 02 December 2013 - 21:24

    Riky Rosendaal-Wenting.:

    Hee..Marlous.Zo te lezen ben je goed aan gekomen Ben erg benieuwd naar je reisverslag..
    Ik probeer je vanuit Loil te volgen..

    Groetjes vanuit Loil..(Didam) Riky..Rosendaal..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlous

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1096
Totaal aantal bezoekers 17172

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 01 Maart 2014

Vrijwilligerswerk Ghana

18 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: