Foto's! - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Marlous Gerritsen - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Marlous Gerritsen - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Marlous

Blijf op de hoogte en volg Marlous

15 December 2013 | Ghana, Nkoranza

Eindelijk ik heb wat foto's online geplaatst! Zo kun je als je het leuk vindt een indruk krijgen hoe het hier is! Ik ben blij dat het gelukt is want het uploaden gaat hier zeer traag en kost veel mb's!

https://picasaweb.google.com/101789931643405598932/FotoSGhana?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMux_vSf_tyiDw&feat=directlink

  • 15 December 2013 - 10:50

    Maartje:

    Hoiiiii!

    Ik dacht ik schrijf je ook is een berichtje via deze site.
    Zo te zien heb je allemaal nieuwe indrukken van het leven daar. Het is echt heel anders als in Nederland zag ik op de foto's. Die markten ook, echt zo'n koeienkop dat zul je nooit in Nederland op de markt zien. Hoe is het daar? Zijn de mensen een beetje aardig? Hoe communiceer je eigenlijk met ze, via gebarentaal of wat? Is het eten lekker? Of is het allemaal echt vies en verlang je al weer naar een Hollandse stamppot (BOERENKOOL MET ROOKWORST) ? Ik hoop dat het goed gaat en ik hoop dat je snel weer terug in Nederland bent want we missen je nu al!!

    Hier gaat alles oké, school is veel en op het werk is het druk maar het gaat allemaal goed! Over een week hebben we al weer kerstvakantie! Ik vind het trouwens heel stom dat je er niet bij bent met kerst maar goed het is niet anders! Volgend jaar ben je er weer bij :) Ik heb verder niet echt iets bijzonders meegemaakt. Dus...

    Ik hoop dat we gauw weer een bericht van je krijgen hoe het gaat en wat je hebt meegemaakt!

    Doeiiii, en veel liefs je zusjexx

  • 22 December 2013 - 10:55

    Mary:

    Hallo Marlous,
    even een berichtje om je hele fijne bijzondere kerstdagen te wensen, want een beetje neem je het kerstidee toch mee denk ik.
    Ik heb naar je foto's gekeken erg leuk om een indruk te krijgen van het leven daar.
    En wat een mooie kinderen en zulke prachtige donkere ogen .
    Veel groetjes, succes met je werk en we spreken elkaar.
    Mary

  • 22 December 2013 - 13:28

    Margo:

    Hoi Marlous,

    Wat een geweldig verhaal, heel erg leuk om die verhalen van jou te lezen. Het roept bij mij ook wel weer herinneringen op. Ga zo door, je doet ontzettend goed werk.

    Vanuit het koude Nederland, hele fijne feestdagen en alvast een heel goed 2014.

    Groetjes Margo en de rest van de familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlous

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 739
Totaal aantal bezoekers 17170

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 01 Maart 2014

Vrijwilligerswerk Ghana

18 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: